loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محرمانه: اسرار مسلح کردن عراق در جنگ با ایران

ناشر سوره مهر

مترجم محمدحسن مقیسه

راوی کتاب احمد عدنان القیسی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 88

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 4502 10003022
19,000 18,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب از مجموعه « خاطرات» با موضوع «جنگ ایران و عراق» است. نویسنده هدفش را از نگارش خاطراتش چنین عنوان می کند: بعد از آتش بس با ایران و حرکت نیروهای ما به سمت کویت به ذهنم رسید خاطراتم را درباره اقدام کاخ سفید برای مسلح کردن ارتش عراق در جنگ تحمیلی جمع آوری کنم از جمله عواملی که مرا به این کار تشویق می کرد، عضویت ام در کمیسیون عقد قراردادهای تسلیحاتی بود که مخفیانه به کشورهای اروپایی و آمریکا سفر می کردم. نویسنده در این کتاب، نقاب از چهره اسرار و دیدارهای مهمی برداشته و برای جمع آوری این اسرار از عراق به سوریه و سپس به ایران سفر کرده است. بمباران پایگاه هسته ای عراق، توسط اسرائیل خرید سلاح های هسته ای از آمریکا و همکاری اطلاعاتی و تسلیحاتی امریکا و عراق، نقش انگلیس در تجهیز ارتش عراق، طرح پنهانی آمریکا و ایتالیا، نقش بانک ملی ِ کار در آتلانتا در حمله عراق به ایران، نقش مخفیانه بوش و بیکر در مسلح کردن عراق، انتقال تکنولوژی پیشرفته آمریکا به ارتش عراق از مواردی هستند که در این کتاب توضیح داده شده است. کتاب محرمانه از زمره ادبیات ضد جنگ است، زیرا متجاوز شکست خورده نمی تواند ادبیات مقاومت خلق کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما