loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ویژگی های امیرمومنان علی بن ابی طالب علیه السلام

ترجمه و تحقیق «خصائص امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع)»

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 45182 10003022
32,000 28,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر، مروری بر فضایل امام علی (ع) از دیدگاه علمای اهل سنت است.

در کتاب حاضر که ترجمه و تحقیق کتاب "خصائص امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب" تألیف ابو عبدالرحمان احمد بن شعیب نسائی از اندیشمندان اهل سنت در قرن سوم هجری است، برخی از امتیازات ویژه امام علی نسبت به سایر صحابه پیامبر اسلام (ص) منعکس شده و مقام و منزلت خاص آن امام نزد رسول خدا بیان شده است.

نویسنده در همین زمینه به ابعادی از عبادت و علم امام علی، سبقت گرفتن وی در اسلام و ایمان آوردن، بیان روایات نبوی معروف در شأن آن امام همچون: حدیث غدیر، حدیث ثقلین، حدیث طیر، حدیث منزلت، حدیث رایت، حدیث کساء، روایت معروف به سدالابواب و روایات دیگر در مورد شخصیت و جایگاه ایشان اشاره نموده و نزدیکی خاص وی با پیامبر اکرم را در قالب این روایات منعکس نموده است.

وی در ادامه به داستان هایی در زمینه فضایل امام علی و نزول برخی از آیات در مورد ایشان اشاره نموده و محبت ویژه پیامبر اسلام نسبت به امام علی و نیز برخی از امتیازات و اوصاف منحصر به فرد ایشان نسبت به سایر صحابه رسول خدا را به تصویر کشیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما