loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کشف الحقائق فی الرد علی الزندیق و المنافق (پرسش و پاسخ های دینی / با چینش موضوعی)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده رضا مدنی کاشانی

تحقیق و تنظیم کتاب محمدحسین مدنی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 368

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

موضوع این کتاب، پاسخ به پرسش های اعتقادی و «شبهات دینی» است.

در این اثر به منظور پاسخ به شبهات مخالفان دین اسلام و مذهب تشیع، از منظری عقلی و نقلی از اعتقادات شیعه دفاع شده و به سؤالات متعدّدی در زمینه هستی شناسی، خداشناسی (اسماء و صفات الهی)، نبوت، امامت، عدل، معاد و فقه و شریعت پاسخ داده شده و ادله و استدلال های مربوط به این سؤالات نیز مطرح شده است.

نویسنده ضمن پاسخ گویی به سؤالات و شبهات به تبیین آیات و روایات نیز پرداخته و آدرس مستندات و مصادر مورد استفاده را نیز بیان کرده است.
وی به بیش از یکصد سؤال اعتقادی و فقهی در زمینه های مختلف نام برده شده پاسخ گفته است.

بیان شگفتی های خلقت، ویژگی های روح انسان، تفاوت روح و نفس، اثبات حدوث عالم، دلایل وجود خدا، مساله توسل و شفاعت و عدم شرک بودن آن ها، اثبات عصمت پیامبران و ائمه، معجزات پیامبر اسلام(ص)، جبر و اختیار، سعادت و شقاوت، منازل سیر روح پس از مرگ، مراحل قیامت، اجتهاد و تقلید، طهارت و نجاست، خمس و زکات، جهاد، ارث و بیان کلیاتی از فقه شیعه از مهم ترین مباحث مطرح شده در این کتاب است که به صورت پرسش و پاسخ ارایه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما