loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حواستو جمع کن - جلد سوم: شناخت شکل ها؛ تفاوت و تشابه

ناشر موسسه نشر و تحقیقات ذکر

نویسنده فهیمه سیدناصری

تصویرگر پیروز حکیم زاده

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 24

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 45568 10003022
28,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه «حواستو جمع کن» به توضیح آن دسته از فعالیت های آموزشی می پردازد که کودک شما با انجام آن ها می تواند مهارت های خود را در بسیاری از عرصه ها تقویت کند.

این مجموعه ی کمک آموزشی می تواند توسط اولیا و مربیان محترم در خانه و در مراکز پیش دبستانی، در مهدکودک ها و در کلاس های آمادگی برای کودکان با نیازهای ویژه مورد استفاده قرار گیرد.

آموزش های این مجموعه ضمن ایجاد میل و شوق به یادگیری در کودکان و تقویت تمرکز و دقت در تمام زمینه های آموزشی و آشنا نمودن آنان با دنیای اطراف خود، کودکان را آماده ی آموزش های کلاس اول می کند.

اهداف آموزشی این مجموعه عبارتند از:
شکل شناسی، تشخیص و ارتباطات، تمرکز و دقت، تفاوت ها و تشابه ها، درک فضایی، مفاهیم علوم و طبقه بندی گیاهان و جانوران، آشنایی با کاربرد وسایل و ارتباط با محیط اطراف، مفاهیم ریاضی و آموزش ریاضی، هماهنگی چشم و دست.یکی از اصول آموزش کودکان در کلاس های پیش از دبستان مرحله ی یادگیری مفاهیم ملموس و کاربردی و روابط جزء و کل و تشخیص ارتباطات بین اشیاء و تقویت تمرکز و توجه و دقت می باشد که در این مجموعه می توان از جلدهای 1 و 2 کتاب حواستو جمع کن استفاده کرد.

یکی دیگر از مراحل این سیستم آموزشی، تقویت درک فضایی، شکل شناسی و تفاوت ها و تشابه ها می باشد که از مواردی است که در تمرین های هوش و کار درمانی های اکثر کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد که از جلد 3 این مجموعه می توان استفاده نمود.

یکی دیگر از مراحل این سیستم آموزشی، آموزش مفاهیم ریاضی است که از جلد 4 این مجموعه باید استفاده کرد. و سپس آموزش ریاضی شامل شمارش و شناخت و ترتیب اعداد می باشد که در جلد 6 آموزش 0 تا 5 ، در جلد 7 آموزش اعداد 5 تا 9 و جلد 8 آموزش اعداد 0 تا 9 با تمرین های متنوع و کاربردی گنجانده شده است.

یکی دیگر از مراحل آموزش در سال های پیش از دبستان، آموزش مفاهیم علوم می باشد که در ابتدا مرحله ی یادگیری طبقه بندی (انسان - گیاهان - جانوران و اشیای کاربردی در زندگی روزمره) می باشد که شناخت این مرحله از علوم هم یکی از فاکتورهای تقویت هوش می باشد که کودک با دنیای گسترده ای از این علوم آشنا می شود که از این مجموعه جلد 5 - 9 - 10 به این مقوله می پردازد.

مرحله ی دیگر در این سیستم، آموزش ارتباطات محیط اطراف ما کاربرد وسایل روزمرگی، طبقه بندی های علمی و عملی در زندگی روزانه یکی از مباحثی است که کودک باید در سنین پیش از دبستان با آن آشنا شود. که در این مجموعه از جلد 11 می توان استفاده کرد.

مرحله ی دیگری از سنین پایین تا مرحله ی آمادگی که مربیان و اولیا باید به آن توجه کنند، مرحله ی مقدماتی جهت نوشتار می باشد که از همان دوران ابتدایی آموزش، ابتدا با رنگ آمیزی کردن اشکال (مجموعه کتاب های دنیای رنگ ها) و سپس کشیدن نقطه چین ها می باشد که از اهداف آن هماهنگی چشم و دست، تقویت عضلات ریز دست و در نهایت کنترل دست می باشد که با انتخاب جلد 12 این مجموعه، کودک را آماده ی مرحله ی نوشتاری می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما