loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دستور زبان تدوین

ناشر ساقی

نویسنده روی تامپسون | کریستوفر جی. بوون

مترجم محمد گذرآبادی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 272

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 45715 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قوانین، رهنمودها، و روش های کلی که در این کتاب ارائه شده، محصلان این فن را با اصول تدوین به خوبی آشنا می کند و مشوق آنها برای تفحص بیشتر در زمینه تاریخ این رشته و مسیرهای آینده آن باشد.

درباره این کتاب گفته شده که، صرف نظر از مسیری که تدوینگر تازه کار در پیش خواهد گرفت، هر کسی باید اول راه رفتن را یاد بگیرد تا بعد بتواند بدود. این کتاب به تعریف واژگان پایه کمک می کند و روش های عمومیِ تدوین را تشریح می کند.

در این کتاب به نرم افزار کامپیوتریِ خاصی برای تدوین ویدیو یا ابزار خاصی برای تدوین فیلم اشاره نشده است.

هدف کتاب این است که افراد مبتدی را با عمومی ترین اصول و روش های پذیرفته شده تدوین، دلیل استفاده از آنها و معنایی که عموماً از آنها استنباط می شود، آشنا کند. فنون خوب و فنون نه چندان خوب مورد بحث قرار می گیرند و تشریح می شوند اما در نهایت درست و غلط وجود ندارد؛ فقط آنچه جواب می دهد و آنچه جواب نمی دهد - و دلیل آن - وجود دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما