loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزارشی از دربار ایران

سال های 1811 - 1807

ناشر امیرکبیر

نویسنده سرهارفورد جونز بریجز

مترجم سید عبدالحسین رئیس السادات

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 314

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 45727 10003022
110,000 104,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر متنی مستند از دوره فتحعلی شاه و دربردارنده تصویرهایی نسبتاً روشن از شخصیت شاه، رجال آن دوره و دیدگاه بریتانیایی­ها و دولت انگلیس از ایران و ایرانی­هاست. این اثر حدود دو دهه پس از بازگشت آقای جونز به انگلیس چاپ و منتشر شده، و نگارش آن به اندازه ای شاداب است که گویی همان روزهای نخست مراجعت به وطن تنظیم گشته است. به گمان مترجم مبنای کتاب گزارشی بوده که همان اوایل بازگشت به دربار انگلستان ارائه شده و سال ها بعد مطالبی را که نباید فاش می­شده از آن حذف و مواردی به آن افزوده گردیده است. این کتاب و هر کتابی از این دست ضمن روشن کردن گوشه ­هایی از تاریخ ایران، می­تواند از متون پژوهشی رشته تاریخ و دیگر رشته­ های دانشگاهی باشد و کتابی است آموزشی برای همه آنان که به نوعی به خارج از مرزهای ایران عزیز اعزام می شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما