loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ شفاهی زندگی و مبارزات شهید محمد صادق اسلامی (شهید مکتب روح الله)

تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی 41

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده علیرضا اسلامی گیلانی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 380

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 45733 10003022
14,000 13,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و از طرف مراکز و موسسات پژوهشی در راستای ثبت ارزش های انقلاب که بارزترین آنها بیان زندگی شهداء گرانقدر می باشد گام های موثری برداشته شده است ،اما هنوز هم هستند انسان هایی که در حساس ترین روزهای انقلاب پذیرای مسئولیت شده و جان عزیز خود را در طبق اخلاص نهاده،نهال انقلاب را با خون خود آبیاری کرده اند،اما نسبت به معرفی آنها اقدام در خور و بایسته ای انجام نپذیرفته است که شهیدمحمد صادق اسلامی یکی از آنهاست .

شهید اسلامی از جمله مبارزین مسلمانی است که در آغازین روزهای نهضت اسلامی مردم ایران ، به ندای استنصار امام خمینی (ره) لبیک گفت و در صف یاران ایشان قرار گرفت.وی که مبارزات خود را از گروه شیعیان آغاز کرده بود با تبعید امام خمینی (ره) به منظور روشن نگاه داشتن مشعل مبارزه علیه رژیم شاه به همراه دیگر اعضای شاخه نظامی موتلفه به اعدام انقلابی حسنعلی منصور(نخست وزیر وقت ) مبادرت ورزید. شهید اسلامی پس از پیروزی انقلاب نیز به مجاهدت ها و فعالیت ها خود در جهت تثبیت نظام جمهوری اسلامی ادامه داد و در این راه به همراه دیگر یاران خود در حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر 1360 به فیض شهادت رسید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما