loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زن سی ساله

داستان های خارجی 106

ناشر امیرکبیر

نویسنده اونوره دو بالزاک

مترجم اصغر خبره زاده

ویراستار پرویز شیشه گران

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 45796 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بالزاک که بیش ازصد عنوان رمان، نمایشنامه و داستان کوتاه تحریر کرده ، نویسنده ی همیشه مقروضی بود که ناچار بود برای پرداخت بدهی هایش رمان نویسی های طاقت فرسایی داشته باشد.
آثار بالزاک آینه ای از جامعه فرانسه روزگار اوست. او افراد هر طبقه اجتماعی، از اشراف فرهیخته گرفته تا دهقانان عامی را در نوشته هایش جای داده و جنبه های گوناگون شخصیتی آنان را در معرض نمایش می گذارد.
کتاب «زن سی ساله» ی این نویسنده، روایت زندگی زنی است که با یک انتخاب اشتباه وارد زندگی مشترکی شده که برای او چیزی به جز سرخوردگی و ناکامی به همراه ندارد.

ژولی، شخصیت زن داستان به واسطه ی علاقه به مردی نامناسب و نادیده گرفتن هشدارهای پدرش پس از ازدواج متوجه می شود زندگیش را باخته است. و سرانجام او که از مراودات همسرش با زنان دیگر در رنج و ناراحتی به سر می برد علارغم تلاشی که می کند تا دیگر سراغی از عشق نگیرد اما پس از وسوسه های بسیار به عشقی گناه آلود تن می دهد که زندگی اش را تماما نابود می سازد.

در قسمتی از کتاب «زن سی ساله» می خوانیم:
«ژولی که مرگ پدرش را که هنوز عزادار آن بود بهانه ی موجهی برای انزوا و رنج خود قرار داده بود. پس از هشت روز ، پیرزن متشخص لطف و ملایمت ، مهربانی و خوش خلقی بی روی و ریای ژولی را تحسین و تمجید کرد و از آن به بعد علاقه مند شد تا فکر و اسراری که این قلب جوان را آهسته آهسته مانند خوره می خورد دریابد.....»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما