loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

القصه... جلال؟!: بر اساس زندگی جلال آل احمد

ستاره های درخشان 1

ناشر امیرکبیر

نویسنده مصطفی جمشیدی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 120

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

شاعرات و نویسندگان متعد، بر پایه فرهنگ مکتوب، زیستن در زمانه خود را شرح و بستی جاودانه دادند، دردمندانه زیستند، راه نوین تفکر و ایده و خردورزی را طراحی نمودند و با سوز و گداز، افق پیش روی خود را گسترش دادند. گام های آنان در جهت اعتلای خوبی و نکوهش بدی ها و ناراستی ها بود. و باید اذعان داشت مجموعه «ستاره های درخشان» صرفا بهانه ای است برای آشنا ساختن نسل امروز با گذشته و نام و یاد مشاهیر فرهنگ و ادب معاصر و آثار بی بدیلشان.
داستان بلند «القصه... جلال» برآمده ذوق و قلم آقای مصطفی جمشیدی است که به برکت قلم جلال، رنگی و درنگی از شیوه نگارش آن بزرگمرد را نیز در خود دارد. مصطفی در این داستان کوشیده است با پشتوانه قرار دادن زندگی جلال، روایت خود را سر و شکل دهد و درست آن است که پس از این کار سخت و دلیرانه، به شایستگی برآمده است.

خندیدم و گفتم: «ببین سیمین چی داری می گویی؟ اسب؟!!!»
جواب داد: «بله. اسب... من از بچگی عاشق اسب بودم و به مادرم می گفتم روزی اسبی خواهم خرید. آن روز گفتم مادر من عشق خودم را پیدا کردم. شعف زده از من سوال کرد یعنی کی آن دل برج عاج نشین دختر فرهیخته مرا ربوده؟ و چه ماهر شکارچی بزرگی بوده این صیاد...؟ زودتر بگو...؟» جواب دادم: «جناب آقای جلال آل احمد...»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما