loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شعارهای انقلاب - جلد دوم: کتاب محو اسرائیل

کتاب شعار

ناشر شهید کاظمی

تحقیق و تنظیم کتاب مرکز پژوهش های بنیاد شهید شیرازی | هادی شیرازی

سخنران سید علی خامنه ای

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 111

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

بعد از عروج ملکوتی امام عزیز(ره) ، اکثریت دشمنان و برخی از دوستان ، آینده انقلاب اسلامی را با وجود مشکلات و دشمنی های عظیم ، تیره و تار و رو به زوال می دیدند اما درخشش شمس وجود امام راحل و تجلی در کالبد فرزندی خلف ، ضمن باطل کردن توهمات دشمنان ، نور امیدی در دل دوستان برافروخت و افق پیش رو را روشن و درخشان نمود ، فرمایشات گهربار ، مواضع حکیمانه و نگاه ملکوتی امام خامنه ای(مدظله) خمینی دیگری را در اذهان زنده کرد ، که جمله جمله ی سخنانش باطن ها داشت.
بخشی از این درخشش عظیم ولی امر مسلمین در هدایت صحیح سفینه انقلاب را باید در موضع گیری های ایشان نسبت به دشمنی ها و کارشکنی های غرب و به خصوص اسرائیل و صهیونیسم دانست. رهبر انقلاب با وجود تهدیدها و فشارهای خارجی، با گذشت چندین سال هنوز شعار مبارزه با اسرائیل و دفاع همه جانبه از فلسطین را از اولویت های نظام اسلامی ایران می دانند.

اثر حاضر جمع آوری بیانات مقام معظم رهبری درباره فلسطین و اسرائیل (از خطبه های نماز جمعه معظم له در سال 1359 تا سال 1394) می باشد.

مسئله فلسطین مهم ترین و اصلی ترین مسئله جهان اسلام به شمار میرود. هدف محو رژیم غاصب اسرائیل است و برای این منظور، مسلمانان جهان باید مبارزین مسلمان فلسطین را با امکانات سیاسی، تبلیغاتی، اخلاقی و نظامی مورد حمایت وسیع و همه جانبه خود قرار دهند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما