loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های قرآن: یکصد داستان شنیدنی پیرامون قرآن کریم

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده محمدرضا اکبری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 153

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46102 10003022
35,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قرآن کریم آخرین کتاب آسمانی از جانب خداوند است که برای هدایت و راهنمایی مردم فرستاده شده و به عنوان کتاب اندیشه، عمل، اخلاق و حماسه و جهاد است. در قرآن نحوه ی درست زندگی کردن و چرایی تولد و مرگ آورده شده است. یکی از مهم ترین مسائلی که در ارتباط با قرآن مطرح بوده و نقش سازنده ای در تحکیم باورهای قرآنی دارد، حوادث و وقایعی است که برای افراد مختلف به سبب برکت قرآن رخ داده است.
نگارنده در کتاب حاضر 100 نمونه از این حوادث و وقایع را در قالب داستان های کوتاه و مستند به شیوه ی موضوعی بازگو کرده است.
موضوع برخی داستان ها عبارت اند از:
توجه و تدبر در قرآن، قرآن و عمل، ایمان واقعی به قرآن، دفاع از قرآن، حفظ معجزه آسای قرآن، صوت قرآن، لذت شیرینی قرآن، تفسیر قرآن، تاثیر و نفوذ قرآن، سوره های برگزیده ، آیات برگزیده، وقایع شگفت آور قرآنی، حرکت های مخالف قرآن، پیامبر و قرآن، ائمه و قرآن، علما و قرآن، خردسالان و قرآن، و پادشاهان و قرآن.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما