loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقویم تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران - جلد سوم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46119 10003022
51,000 48,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر با هدف دراختیار قرار دادن زندگینامه شماری از علما و فرهیختگان جهان اسلام به عموم مردم، به ویژه صاحبان نشریات و رسانه ها تدوین یافته است تا آنان بتوانند با مراجعه به این تقویم و استفاده از متنی که دربارة این افراد نوشته شده به معرفی این شخصیت ها برای علاقه مندان اقدام نمایند. آنچه حاصل شده زندگینامه 1099 شخصیت است که به صورت الفبایی از جلد نخست (بخش دوم) تا جلد سوم آمده است.

در بخش نخست از جلد اول زندگینامه چهارده معصوم (ع) آورده شده که به هر یک از این معصومین دو مقاله اختصاص داده شده است. از جلد نخست بخش دوم تا مجلد سوم، پس از ذکر زندگینامه ها، جدولی از روزهای سال تدوین شده که هر روز به نام یکی از بزرگان اختصاص یافته است که با ادغام جدو ل های هر سه جلد می توان برای هر روز از سال، نام سه تن از فرهیختگان و اندیشمندان را یافت که در پیشرفت و گسترش فرهنگ و تمدن اسلام و ایران نقش داشته اند.

جلد سوم تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران منتشر شده و در سررسید منتشر شده توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز این تقویم خرد شده و در هرروز سه تن از مفاخر و شخصیت های تاریخ و تمدن اسلام و ایران معرفی شده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما