loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در راه (خاطرات آزاده جانبار، سرباز وظیفه علی خسروی نیک)

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده سعید علامیان

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 400

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46141 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «در راه» اولین کتاب در حوزه ادبیات اردوگاهی است که به سربازان وظیفه پرداخته است.

علی خسروی در تیرماه 61 به خدمت زیرپرچم رفت و در چهارمین ماه خدمت در جبهه، به کمین دشمن افتاد، مجروح شد و به اسارت درآمد، حادثه ای که هشت سال از جوانی او را در بازداشتگاه های عراق گرفت. فراز و فرودهای خاطرات علی خسروی خواننده را جذب می کند ولی نه جذبی از جنس برخی خاطرات که وجه ممیزشان شکنجه، زخم و خون باشد.

بخش اصلی کتاب، خاطرات سال های اسارت علی خسروی است.
نگاه او به اسارت و اردوگاه، نگاه یک زندانی به زندانی است، به این دید که، زندانبان می تواند با زندانی احساس همدردی داشته باشد و زندانی به زندانبان اعتماد کند، فارغ از این که زندانی و زندانبان از دو ملیت مختلف و حتی در حال جنگ باشد. او همان قدر که ماجراهای اطراف خود و اشخاص هم بند را نقل می کند، به همان اندازه، معطوف درون است و حال خود را نیز بیان می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما