loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در طلب راه راست: تاملات یک تازه مسلمان

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46217 10003022
72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده در ابتدای کتاب پیرامون نوشتار خود گفته است:

«داستان خود معایبی دارد بنابراین چنانچه ایرادی در آن یافتید اشتباه از سوی من است. من این داستان را چندین سال پیش نگاشتم. اکنون تازه مسلمان بودن من همچنان بخشی از داستان من و شخصیت من است، اما من خود را فردی همچون باقی افراد می­پندارم که تلاش می­کنند شیعه باشند به اهل بیت (ع) عشق بورزند، طالب حقیقت و در پی قرب الهی باشند. نه فردی متفاوت یا متمایز از افراد بسیاری که شاید مثل من، طالبان حقیقت هستند.»

داستان این کتاب شرح حقیقت جویی و سختی­های راه نیل به آن در زندگی یک دختر آمریکایی است. شرح حال این تازه مسلمان گواه حقانیت دینی است که بسیاری بدون رنج و زحمت از آن بهره مند شده­اند. دیانا پس از سال­ها دقت و پژوهش شخصی فارغ از هرگونه تعصب دین ناب و اصیل را جستجو می­کند و به تشیع روی می­آورد. از این جهت کتاب وی قوت قلبی است برای اهل دین و ارزش و ضرورت حمد و سپاس این نعمت الهی را پررنگ می­کند. در این راستا تلاش گروه مترجمان بر این بوده است که با ترجمه­ی این اثر خالصانه به زبان فارسی، قدم کوچکی در راه جهانی شدن پیام دایانا و سایر تازه مسلمانان در سرتاسر جهان برداریم.

دیانا (معصومه) بیتی در خانواده­ای مسیحی اما نه چندان مذهبی در کلورادوی آمریکا متولد شد و در سال 1994 به اسلام روی آورد و در سال 1999 به حج مشرف شد. دیانا مدرک لیسانس خود را با کسب رتبه­ی عالی همزمان در رشته­ی فیزیک و در رشته­ی ریاضی و گواهینامه­ی تدریس خود را در سال 1998 از دانشگاه دولتی کولورادو دریافت کرد.

داستان مسلمان شدن او که سال­ها پیش به رشته­ ی تحریر درآمد توسط شبکه جهانی اسلام منتشر شد و نسخه­ ی الکترونیکی آن به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می­گیرد.

این کتاب در پنج بخش به ترتیب با عناوین چگونه امکان داشت تمام کسانی که به عمرم می­شناختم در اشتباه باشند؟، آیا مسلمان بودن خوب است، نتیجه گیری و یک دعای کوتاه تقریر یافته است.

هدف از زندگی این نیست که همیشه آسوده خاطر باشی و راحت زندگی کنی. در پس هر مشکلی، دلیلی وجود دارد و در صورتی موفق خواهی بود که مشکلات را صبورانه تحمل کنی. مسلمان بودن خوب است، اگر چه گاهی همه آن را دوست ندارند یا از آن اشتباه برداشت می کنند. مسلمان بودن خوب است اگر چه دیگران با شما به مخالفت برخیزند. مسلمان بودن خوب است چون هدفی روشن در زندگی پیدا خواهی کرد.

وقتی مسلمان می شوی راهکارهای دقیقی برای چگونه زندگی کردن و چگونه خدا را پرستش کردن خواهی داشت و جایی برای شک و تردید باقی نمی ماند. وقتی مسلمان می شوی، به جای اینکه راهی پر پیچ و خم و گیج کننده در مقابل خود احساس کنی، خود را در مسیری مستقیم خواهی یافت. من از لحظه ای که مسلمان شدم هرگز به گذشته ام فکر نکرده ام و راجع به درستی انتخابم هرگز شک نکرده ام.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

حبیب سهرابی

یکی از زیباترین کتابهایی که در مورد دین اسلام از زبان یک تازه مسلمان خوانده‌ام. خواندن این کتاب برای همه‌ی مسلمانان الزامیست!.

23 بهمن 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما