loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت نامه: فرهنگ الفبایی روایت های امام خامنه ای (حفظه الله) از دفاع مقدس

ناشر شهید کاظمی

تحقیق و تنظیم کتاب روح الله ولی ابرقویی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 384

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب شامل صدها موضوع متناسب با دفاع مقدس در قالب الفبایی است که از کلام ولی امر مسلمین حضرت آیة الله العظمی خامنه ای استخراج شده است. این کتاب توسط معاونت پژوهش مؤسسه روایت سیره شهدا قم و حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولی ابرقویی تدوین شده است.

موضوعات استخراجی کتاب، سوژه های مناسبی برای راویان عرصه دفاع مقدس است که در این کتاب گردآمده است. برخی از موضوعات مهم «روایت نامه» عبارت است از: استقامت، آمریکا، آتش بس، ایمان، بصیرت، جانباز، جهاد، دشمن، سنت الهی، شهادت، شهید، قطعنامه و .... که ذیل هر کدام از این عناوین، نمایه و ریز موضوعات متعددی درج شده است.

با این کتاب منظومه فکری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در زمینه دفاع مقدس و ابعاد آن قابل ترسیم است، با مطالعه «روایت نامه» جوانب مختلف جهاد و دشمن شناسی و نیز شهید و شهادت و دیگر موضوعات مربوط به جنگ تحمیلی در کلام معظم له روشن می شود.

خواننده کتاب به راحتی نظام گفتمانی ایشان پیرامون تاثیر بسزای عوامل معنوی، ابتکارات و شکوفایی استعداد جوانان نخبه در جنگ را خواهد شناخت. تأکید ایشان بر عوامل پیروزی ایران در جنگ مثل ایمان و استقامت و معنویت نشان دهنده این است که راویان این عرصه باید ابلاغ معارف جنگ را در اولویت رسالت خطیر خود قرار دهند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما