loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ساکنان عالم غیب: مجموعه گفت و گو های تخصصی درباره و برای امام عصر (عج)

5 (1)

ناشر موعود عصر (عج)

تحقیق و تنظیم کتاب محمود مطهری نیا

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 384

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46386 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«ساکنان عالم غیب» حاصل تلاش بیست ساله ی «محمود مطهری نیا» در مصاحبه با عالمان حوزه ی مهدویت است. برگزیده ی مصاحبه ها و گفت وگوهای ارزشمندی که در طول بیست سال در مجله ی موعود به جاپ رسید.

این گفت وگوها، حاوی نکاتی است که پس از گذشت 10- 15 سال از آن، همچنان جدید و بدیع است و مشابه مطالب آن را در هیچ نشریه و مجله ی دیگری نمی توان یافت. به قول ناشر این اثر:

«مصاحبه ها و گفت وگوهای مندرج در یک نشریه، به ویژه نشریات تخصّصی، سرمایه ارزشمندای برای نشریه و مخاطبان بوده و یادگاری است برای فرهیختگان و اندیشمندان مصاحبه شونده.»

مطهری نیا در این اثر، ضمن بازبینی مصاحبه ها و انتخاب از میان ده ها مصاحبه، منابع سخنان این بزرگان را نیز گردآوری کرده است. در نتیجه این کتاب را به اثری علمی برای تمامی پژوهشگران این حوزه تبدیل کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما