loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهاءالدین محلاتی

شخصیت های مانا 9

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدجواد مرادی نیا

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46468 10003022
37,000 35,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه «شخصیت های مانا» که به همت دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه تولید شده است، با هدف ارائه الگوهای موفق، به زندگی شخصیت های نیک نامی می پردازد که در عرصه های دانش، فرهنگ، سیاست و اجتماع در ایران معاصر زیسته و درگذشته اند.

در نگارش هر یک از این آثار، ابتدا پرونده های موجود در بایگانی فرهنگ ناموران معاصر ایران در اختیار نویسندگانی قرار گرفت که پیشینه ای در زندگی نامه نویسی داشته اند.این مجموعه که برای عموم مردم مخاطبان به ویژه جوانان و دانشگاهیان تهیه شده، برآیند احساس ضرورتی است که در پهنه ارائه آثار دقیق و مستند از زندگی افراد تاثیرگذار پدید آمده است.

این آثار از چند بخش زندگی نامه، خاطرات و فعالیت های اشخاص در حوزه های مرتبط تشکیل یافته است که تمامی آثار قرار است در 100 صفحه به رشته تحریر درآیند. قالب و ساختار آثار به گونه ای طراحی شده است تا علاوه بر جوانان که مخاطب اصلی این آثار هستند، خواندن آنها برای دیگران هم جذاب باشد. این برای نخستین بار است که زندگی نامه کامل و مدونی از شخصیت های برجسته با این قالب و ساختار به نگارش درمی آید.

این کتاب به بیان شرح زندگانی بهاءالدین محلاتی پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما