loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهارت های طلبگی - جلد نوزدهم: فرزندآوری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46510 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انتقال تجربه های صحیح و مفید بزرگان علم و استوانه های اخلاق و تربیت به نسل نو طلبه، با استفاده از راهکار جدید و در قالب کتاب های مهارتی، محور حرکت گروه سنت های حوزوی مرکز پژوهش های جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بوده است. مجموعه مهارت های طلبگی تلاشی در این راستا است. نوزدهمین جلد از این مجموعه ارزشمند عنوان "فرزندآوری" را به خود اختصاص داده است.

عناوین این مجموعه بیست جلدی در یک طبقه بندی به فردی، خانوادگی و اجتماعی تقسیم شده است و در طبقه بندی ثانوی، ذیل موضوعات فردی، به مباحث علمی، اخلاقی و تبلیغی پرداخته می شود. "فرزندآوری" دفتری از فصل خانوادگی این مجموعه است.

فرزندآوری توصیه مستمر فرهنگ دینی ماست و فرزندان، نشان نشاط و گرمابخش خانواده بوده، در آرامش روانی و استحکام خانواده تاثیرگذارند. از این رو هنگامی که اراده میکنیم نسلی نیکو از ما به یادگار بماند، لازم است مقدمات و نکاتی را قبل و بعد از فرزندانمان مهیا نماییم که این مسائل می تواند زمینه ساز داشتن فرزندانی صالح و شایسته باشد.
این کتاب با هدف تشویق و ترغیب زوج های جوان و ارائه راهکار جهت داشتن نسلی نیک نگاشته شده است.این کتاب شامل پنج فصل به شرح زیر می باشد:
فصل اول: ارزش و اهمیت تولید و تربیت فرزند
فصل دوم: وظایف والدین قبل از انعقاد نطفه
فصل سوم: وظایف والدین در مرحله انعقاد نطفه
فصل چهارم: وظایف والدین در دوران بارداری
فصل پنجم: وظایف والدین بعد از تولد

محمود مقدّمی در بخشی از مقدمه کتاب خود چنین می نویسد:

هیچ چیز برای انسان بهتر از این نیست که فرزندی داشته باشد تا در زندگی خود از عقل و هوش و زیبایی او لذت ببرد، برای پدر و مادر باقیات الصالحات باشد و نام آنها را بلند گرداند و در قیامت نیز مایه روشنی چشم باشد و به واسطه آن فرزند از گناهان والدین نیز گذشت نمایند. نوشته حاضر خلاصه و چکیده ای از دستورات معصومین (ع) برای به وجود آوردن نسلی پاک و پاکیزه است که سعی کرده ایم تا در کوتاه ترین عبارت ها آن را جای داده و تقدیم به تمام عاشقان اهل بیت و مخصوصاً عروس و دامادهای جوان کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما