loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزگاران 23: کتاب تفحص

ناشر روایت فتح

نویسنده افروز مهدیان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 100

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46522 10003022
9,000 8,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شامل یکصد خاطره کوتاه از تفحص شهدا است.

افروز مهدیان در معرفی این کتاب و در مقدمه می نویسد: خانه و زندگی، زن و فرزند را رها کردند، رفتند توی بیابان دنبال نشانه ها، با آنکه بارها و بارها شنیده بودند «به خاطر دو تا پاره استخوان، خودتان را به کشتن می دهید که چه؟» نمی دانم، شاید آنها که طعنه می زنند، مادر نشده اند؛ جوان مفقودالاثر نداشته اند.
نمی دانند حال مادری را که با صدای هر زنگ تلفن از جا می پرد و خیز برمی دارد سمت گوشی که شاید خبری از جگرگوشه اش باشد. نمی فهمند حال مادری را که هر روز دم خانه را آب و جارو می کند و خودش را خانه نشین کرده که نکند او برود و پسرش برگردد.
این کتاب فقط یکصد تصویر کوتاه است از دوران زندگی مردان مردی که بعد از جنگ، یگانه دلخوشی شان آرام کردن دل مادران شهدا بود؛ زیرا این قصه سر دراز دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما