loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مرد پشت روزنامه

رمان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46525 10003022
59,000 53,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده این اثر که از نویسندگان حوزه ادبیات و داستان نویسی است، می کوشد تا به معرفی چهره واقعی صهیونیسم در قالب رمان نگاهی دگرباره اندازد.
او درباره انگیزه نوشتن این رمان اینگونه می گوید:
"انگیزه من از نگارش این کتاب با دیدن تصویری از یک زن مسلمان در میانمار شکوفا شد که درحالی که بچه اش را کشته بودند، دست او را گرفته بود و با فرزند دیگری که در آغوش داشت، او را از میان مهلکه بیرون می کشید و بدن مرده فرزندش را روی زمین می دواند تا بودایی ها در حمله وحشیانه خود او را نسوزانند. دیدن این صحنه آن قدر مرا منقلب کرد که برای انعکاس این انقلاب درونی، به سوی خلق رمانی برای نشان دادن ابعاد پشت پرده این ماجرا روی آوردم."

در عصر حاضر معرفی چهره واقعی صهیونیسم که پشت رسانه ها و بنگاه های خبری وابسته به جریان استکبار خود را مخفی کرده و با مـظلوم نمایی های فریبکارانه و بی شرمانه، برنامه های توسعه طلبانه خود را پی می گیرد، یک اولویت مهم جهت طرح نزد افکار عمومی به ویژه جوانان است.

داستان این رمان درباره پسر فقیر بودایی میانماری است که در اثر نبوغی که در فضای مجازی از او کشف می شود و به انگیزه شخصی یک پروفسور صهیونیستی، از میانمار به آمریکا و سپس تلاویو دعوت شده و تحت تربیت و آموزش قرار می گیرد تا خلاقیت های ذهنی خود را برای اسلام ستیزی در جهان ارائه دهد.
این درحالی است که او از نوجوانی عاشق دختر ثروتمند همسایه شان است و در تمام سال های دوری از میانمار، همچنان در عشق آن دختر به صورت یک طرفه به سر می برد؛
درحالی که هیچ کس خبری از خانواده دختر ندارد و بعدها متوجه می شود که در پی مهاجرت به شهری دیگر در اثر طوفان از بین رفته اند، اما او دست از تلاش برنمی دارد و مرگ معشوق خود را باور نمی کند.
تا این که او را در حالی پیدا می کند که برنامه کشتار مسلمانان میانمار را به دستور پروفسور طراحی کرده است. این درحالی است که دختر محبوبش مسلمان شده و در نقشه او توسط بودایی ها سوزانده می شود.

پروفسور کره زمین را بالاآورد و در مقابل چشمان ویشال گرفت.
آنگاه شمرده شمرده چنانکه مرده ای را تلقین دهند، گفت: زمین در دست ما قرار خواهد گرفت! گردش روزگار و زندگی انسان ها در دست یهود خواهد بود. غزه فقط برای تو یک سیاه مشق است و بس. فقط یک نقطه است بر روی این کره گردان. سیاه مشق ها را خوب تمرین کن تا روزی که در جایگاه خودت قرار بگیری. ما نه آدمکش هستیم و نه غارتگر. ما فقط مدیران جهان هستیم که برای برقراری نظم نوین جهانی، برای جراحی تاریخ مجبوریم گاهی دست به چاقو ببریم!!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما