loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرده داران راز دوست: کتاب شهید سعید قهاری سعید

ناشر روایت فتح

نویسنده سید میثم موسویان

با همکاری فرزانه مردی

مشاور علمی احد گودرزیانی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 112

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46535 10003022
15,000 13,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شامل ۱۳ خاطره بلند از شهید قهاری سعید از چشم همرزمان شهید است که سید میثم موسویان آن را به تحریر درآورده است. تحقیق و پژوهش این اثر را فرزانه مردی برعهده داشته است.

گفتنی است این دومین کتابی است که انتشارات روایت فتح درباره شهید قهاری سعید منتشر می کند. قبلا کتاب پرفروش «همسفر آتش و برف» در قالب رمان مستند از زبان همسر این شهید منتشر شده بود.

عباسی گفت: «وقتی حاج ­سعید خواست که لشکرکشی نکنیم، فهمیدیم می خواهد غافلگیرشان کند. یعنی این­که همه را یک­جا بفرستد آن دنیا. می ­شد، با یک پی­ ام­ پی، یا چند تا آرپی­ جی خانه را روی سر مبتدی خراب کرد. از تز حاج ­سعید خیلی کیف کردم. به عبادی گفتم پسر به این می­ گویند فرمانده. ولی چند دقیقه بعد دستوری داد که کفر همگی­ مان درآمد. همه از دست حاج­ سعید کلافه شده بودیم. از دل ­رحمی­ و خداترسی­ اش. وسط جنگ که جای این حرف ­ها نبود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما