loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت مطهر - جلد دوم: تاملی در اندیشه های شهید مطهری، اسلام و زمانه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46720 10003022
80,000 76,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شهید مطهری متفکری ژرف اندیش در حوزه اسلام شناسی است که کارنامۀ پرباری را به یادگار گذاشته است. تنوع موضوعات از سویی، و وسعت و ژرفای معلومات عرضه شده در آثار ایشان از سوی دیگر، و خلاقیت و ابتکارات ایشان در حل مسائل روز از سوی دیگر، از جمله دلایلی است که موجب گردیده تا رهبران انقلاب اسلامی ایران بر مطالعه آثار ایشان تاکید بورزند.

دو جلد اول این مجموعه عمدتا شامل مباحث گوناگون اجتماعی ای است که در سیر آسان به مشکل کتابها مورد مطالعه قرار می گیرد.
جلد سوم، شامل مباحث مربوط به زن و خانواده است که به خاطر قرابت نزدیک آنها همگی در یک جلد قرار گرفتند و جلد چهارم مباحث مبنایی تر در زمینه انسان شناسی و مبانی نگاه اجتماعی و دینی شهید مطهری می باشد.
اثر حاضر دومین جلد از مجموعه چهار جلدی (روایت مطهر) است که عمدتا به مباحث گوناگون اجتماعی و نسبت سنجی آن با ابعاد اجتماعی آن با دین اسلام پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما