loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همه تو

ناشر جمهوری

شاعر نغمه مستشار نظامی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 88

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

اشعار این مجموعه شامل ۳۰ ترکیب بند عاشورایی، چند غزل و چند رباعی است. موضوعات آن نیز بیشتر عاشورایی، آیینی و دفاع مقدسی است.

اولین غزل این کتاب اشاره به این مطلب دارد که همه ذوات مقدس تقدس شان را از خداوند متعال گرفته و به همین علت تمامی موجودات خلق شده به وسیله خداوند متعال پاک سرشت و مقدس هستند.

نویسنده ترکیب بند زینبیه را در سال گذشته در مراسم دیدار شاعران با مقام معظم رهبری تقدیم ایشان کرد و شعرای بزرگی از جمله استاد قزوه این ترکیب بند را مورد ستایش قرار دادند.

در کتاب همه تو ترکیب بندی با موضوع مباهله آورده شده که در نخستین جشنواره شعر مباهله عنوان اول را از آن خود کرد.
ترکیب بند مباهله که در کتاب همه تو آورده شده در وصف پنج تن آل عبا بوده و اراتمندان زیادی به اهل بیت عصمت و طهارات از آن استقبال کردند.

هدف از نوشتن این مجموعه اشعار کتاب همه تو نشان دادن ارادت خالصانه و قلبی خود به ساحت مقدس چهارده معصوم بوده و این کتاب در ماه محرم منتشر شده و در اختیار شیعیان و مسلمان دنیا قرار گرفته است.

کتاب همه تو هشتمین اثر تالیفی و دومین مجموعه اشعار آیینی مولف است.

این کتاب مخاطب خاصی ندارد و همه گروه های سنی، نوکران اهل بیت و ارادتمندان به چهارده معصوم می توانند از این کتاب استفاده کنند و همچنین تعدادی از اشعار کتاب همه تو به زبان های انگلیسی و عربی ترجمه شده و در آینده ای نزدیک به دو زبان فارسی و عربی فایل صوتی اش روانه بازار می شود.

لازم به ذکر است؛ از این شاعر ۹ مجموعه شعر منتشر شده است که «ردپای روشنی»، «یک جرعه سیب» و «زنی شبیه خودش مادر» از آن جمله است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما