loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یافتن معنا در نیمه دوم عمر

یونگ شناسی کاربردی

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب به اتفاقاتی که برای ما بین 35 تا50 سالگی رخ می دهد اشاره می کند. بنا به گفته این کتاب ما در این مقطع سنی به یک افسردگی می رسیم و دیگر چیزهایی که در گذشته به ما لذت می داد،به ما لذت نمی دهد. این دوره متوجه می شویم همه آن چیزی که روزی برایش تلاش کرده-ایم برای ما حصار و زندانی درست کرده که دست و پای مان را بسته است.مسولیت همسر و بچه و شغل و ... همه باعث می شوند ما نتوانیم به زندگی دلخواه برسیم. تازه اگر بتوانیم زندگی دلخواه ما چیست و موضوع اصلی زندگی در این دوره چیست موضوع مهمی که این کتاب به آن می رسیم.
جیمز هالیس می گوید بسیاری به اشتباه فکر می کنند که اگر درآمدشان را بیشتر کنند، زمان کارشان را افزایش دهند یا درجه علمی یا کاری خود را ارتقاء دهند یا خانه جدید، کار جدید، معشوقه جدید، ماشین جدید بخرند و یا به کشور دیگری مهاجرت کنند شاید اوضاع بهتر شود ولی متاسفانه کسب موفقیت ها جز این که به اضطراب بیشتر و افسردگی بیشتر عایدی بیشتری به زندگی نمی آورد.
جیمز هالیس موشکافانه، عمیق و با زبانی ساده شما را برای یک اتفاق خاص در زندگی تان در میانسالی مهیا می سازد. او به شما می گوید که مختصات زندگی در نیمه دوم عمر چگونه است و اگر بخواهید زندگی را با هیجان، لذت و حس رضایت درونی طی کنید باید دقیقا چه کاری انجام دهید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما