loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی در کار: لذت کشف آنچه برای انجام دادنش به دنیا آمده اید

ناشر هیرمند

نویسنده تامس مور

مترجم بابک نجفی | فاطمه رفیعی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 234

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

توماس مور متولد ۸ اکتبر ۱۹۴۰، در شهر دیترویت ایالت میشیگان آمریکا، نویسنده کتاب پرفروش «مراقبت از روح (۱۹۹۲)» و بیست کتاب دیگر، در کتاب حاضر تحت عنوان «زندگی در کار» عمیقاً به مساله معنویت و بارآوری روح و جان انسان ها در زندگی پرداخته است. او خودش یک کشیش، نوازنده، استاد دانشگاه و همچنین روان درمانگر بوده و تأثیر تفکرات و نوشته های کارل یونگ و جیمز هیلمن در آثار او به وضوح به چشم می خورند.
راز بزرگی که مور در این کتاب از آن پرده برداشته، این است که موفقیت و خوشبختی شخصی ما در گرو موفقیت و خوشبختی دیگران و در کل، جهان است. اما مور این راز را به قدری ماهرانه و ظریف به مخاطب خود می آموزد که می توان آن را به عنوان سرمشق زندگی خود قرار داد.
شاید اصلی ترین هدف مور از تالیف این کتاب این بوده است که به ما کمک کند تا زندگی بهتری به ویژه در حیطه شغلی داشته باشیم. هر انسان بالغ تقریباً نیمی از زندگی اش را صرف شغلش می کند. افراد زیادی هستند که موفقند، اما احساس خوشبختی نمی کنند. تعداد بیشتری از افراد هم اصلاً احساس موفقیتی ندارند و مدام در جستجوی آن هستند. مور به صورت پایه ای، عملی، و کاملاً موثر به ما می آموزد که برای خود یک زندگی پرمعنا و سرشار از موفقیت و خوشبختی بسازیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما