loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رواق اشراق: تذکره شاعران روحانی (دوره سه جلدی)

ناشر بوستان کتاب قم

گردآورنده کتاب محمدعلی مجاهدی (پروانه)

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 1884

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46914 10003022
130,000 117,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

محمد علی مجاهدی متخلص به (پروانه) در سال 1322 هجری شمسی در قم به دنیا آمد، پدرش آیت الله میرزا محمد مجاهدی تبریزی است. وی تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در زادگاهش به پایان برد و پس از اخذ مدرک کارشناسی حقوق قضایی چند سالی به تحصیل علوم حوزوی و بررسی متون منظوم پارسی و تحقیق درباره شعر آیینی و تجزیه و تحلیل مولفه های آن پرداخت و اکنون نیز در همین وادی قلم می زند. مجاهدی که در شعر عاشورایی دستی توانا دارد به تازگی اثر جدیدی را در سه جلد با عنوان «رواق اشراق» را روانه بازار نشر کرد.
مجموعه سه جلدی «رواق اشراق» در یک هزار و ۸۰۰ صفحه، اثری جامع و پژوهشی است که در آن زندگینامه و تذکره شعرای عالم، حکیم و روحانی آورده شده است.
بنا به گفته نویسنده در جمع آوری «رواق اشراق» بیش از ۲۵۰ منبع را مورد بررسی قرارگرفته است ودر مجموع در این سه مجلد، ۳۶۸ شخصیت روحانی معرفی شده است.
جلد نخست این اثر به متقدمین می پردازد و تا سده هشتم را در بر می گیرد، جلد دوم نیز بر متاخرین تمرکز دارد و تا اواخر سده سیزدهم را مورد توجه قرار داده است و جلد سوم و پایانی کتاب، شعرای روحانی معاصر ۱۰۰ سال اخیر را معرفی می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما