loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مستند خلاق: تئوری و عمل

ناشر ساقی

مترجم حمید احمدی لاری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 648

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47007 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

گفتنی است این کتاب به گونهای طراحی شده تا حوزههای عملی و نظری سینمای مستند را با روشهایی متناسب با سینمای مستند دورگه معاصر مورد کند و کاو قرار دهد. برای انجام این کار به حجم انبوهی از دانش و تجربهای که دانشگاهیان و فیلمسازان طی صد سال گذشته فراهم کردهاند متکی بوده است. به علاوه تلاش شده کتاب با سایر کتابهای مربوط به مستندسازی متفاوت باشد و روشهایی عرضه کند که با محتوا، مخاطب، تولید، بازاریابی و توزیع سینمای مستند امروز همخوان باشد.

مخاطب کتاب دانشجویان و فیلمسازان نوپا فرض شده اند. نویسندگان سعی کرده اند خوانندگان کتاب را به مفاهیم، روشها و اطلاعاتی مجهز کنند که آنها را در ساخت مستندهای انتقادی کمک کند؛ رویکردی که هم زمینههای جا افتاده و نهادین، عملی و مالی مستندسازی را بشناساند و هم روحیه بدعت و ابتکار را تقویت کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما