loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فمینیسم در ترازوی نقد - جلد پنجم: خیانت زنان به هم نوعان خود

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

«خیانت زنان به همنوعان خود» نوشته کریستینا هوف سومرز و ترجمه و تلخیص پریسا پورعلمداری در قالب پنجمین جلد فمینیسم در ترازوی نقد روانه بازار کتاب شده است.
این کتاب، ترجمه و تلخیص کتاب «چه کسی فمنیسم را دزدید؟» نوشته خانم «کریستینا هوف سومرز» است که در دوازده فصل به نگارش درآمده است. در هر فصل، نویسنده سعی کرده است با استناد به مدارک معتبر، گزارشی انتقادآمیز از وضعیت موجود در جهت آگاه سازی زنان ارائه دهد و اظهار کند که تحقیقات فمینیستی، با ساده لوح پنداشتن مخاطبان و غلوگویی موضوعات اجتماعی موجب تشویش اذهان عمومی گردیده و با رواج تفکر بیزاری نسبت به مردان در زنان، از آنها سربازانی متعصب برای نبرد در جنگ جنسیتی می سازد.
خانم سومرز در فصول مختلف کتاب به بررسی و معرفی نهادها، رهبران و نظریه پردازان فمنیست می پردازد و نظام آموزشی آمریکا را در مدارس و دانشگاه های این کشور، مورد بازبینی قرار می دهد و همچنین به تشریح نظام تبلیغات و اطلاع رسانی و مأخذ های اطلاعاتی و پشتیبان های مالی، فمنیست ها می پردازد و گام به گام تأثیرات عملکرد تفرقه انگیزانه(بین مرد و زن) را در جامعه نشان می دهد و همواره هشدار می دهد که اگر ایدئولوژی و عملکرد فمینیسم نوین مورد بازبینی و بازنگری مجدد و بی غرض قرار نگیرد ، چه پیامدهای اسفباری، جامعه آمریکا را تهدید می کند.
نویسنده این کتاب که خود را فمینیست آزادیخواه اصیل معرفی می کند، دارای مدرک دکترای فلسفه از دانشگاه براندیس و دانشیار فلسفه در دانشگاه کلارک است که از وی تألیفات، و مصاحبه های متعددی در نشریات و شبکه های خبری جامعه آمریکا به چشم می خورد.
پیش از این، از این نویسنده فمینیست کتاب تأمل برانگیز «نبرد علیه پسران» منتشر شده است که ترجمه و تلخیص آن در جلد اول «فمینیسم در آمریکا تا سال 2003» به همت دفتر نشر معارف روانه بازار کتاب شده است.
کتاب «خیانت زنان به همنوعان خود» در 200 صفحه و دوازده فصل و در تیراژ سه هزار نسخه، با قیمت 18000 ریال از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده است.
این کتاب پنجمین جلد از مجموعه فمینیسم در ترازوی نقد است که از سوی اداره مطالعات زنان و خانواده معاونت پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در جهت تحقق نقد برون دینی فمینیسم و نقد از طریق آثار و پیامدها عرضه شده است.
دفتر نشر معارف در زمینه نقد برون دینی فمنیسم تاکنون کتابهای «عریان کردن فمینیسم»، «تأثیر فمنیسم بر دختران در غرب»، «تأثیر فمنیسم بر فروپاشی حکومتها»، «دختران به عفاف روی می آورند»، «دروغ هایی که زنان باور می کنند و حقایقی که آنها را آزاد می کند»، «فمنیسم در آمریکا تا سال 2003»، «فمنیسم؛ راه یا بی راه» و... منتشر کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما