loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مستند؛ از فیلمنامه تا تدوین

ناشر ساقی

مترجم حمیدرضا احمدی لاری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 344

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «مستند؛ از فیلم نامه تا تدوین» ترجمه ی بخش های دوم، سوم، چهارم و پنجمِ کتاب «نویسندگی، کارگردانی و تولید فیلم های مستند» نوشته «آلن روزنتال» است، که ترجمه ی بخش اول همین کتاب با عنوان «مستند؛ از ایده تا فیلم نامه» پیش از این منتشر شده است.

«مستند؛ از فیلم نامه تا تدوین» حاصل مجموعه سمینارها و سخنرانی هایی است که نگارنده در مدرسه ی ملی فیلم استرالیا و بعدها در دانشگاه استنفورد برگزار کرده است. نویسنده در این کتاب به شما کمک میکند که چه بگوییم و نشان دهیم و چطور این دو کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.
کتاب حاضر در مورد چگونگی روایت و بیان روایاتی تکان دهنده و تاثیرگزار از آدم های جالب و جذاب، اعم از قهرمان و ضدقهرمان است.
هدف آلن روزنتال در این کتاب تاکید بر فرآیندی است که در مستندسازی بسیار حائز اهمیت است؛ تدوین. او در این کتاب می کوشد علاوه بر مستندسازان عرصه فیلم، مستندسازان عرصه ویدئو را نیز مخاطب قرار دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما