loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از نسل بهار: شهید مسعود پیش بهار

حکایت سرداران 1

ناشر روایت فتح

نویسنده مهدی جوانبخت

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 48

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «از نسل بهار» قصه مردی را روایت می کند که نامش هر چند برای زمینیان ناآشناست اما در آسمان ها او را خوب می شناسند؛ مردی آسمانی که شاید باور کردنش امروز سخت باشد که چه طور آن جوانی که در 20 سالگی به شهادت رسید، مسئولیت عملیات یکی از مهم ترین قرارگاه های عملیاتی را به عهده داشته است و در قرارگاه نصر به عنوان معاون فرماندهی همچون شهید حسن باقری مشغول خدمتگزاری بود.

«در حدیث داریم که خداوند شهدا را استتار می کند، چون جای طرح شان در این دنیا نیست و آنچه که ما می بینیم اشعه های بی رمقی است که از استتار خدا عبور کرده است. در این حالت ما این همه عظمت می بینیم و اگر این استتار کنار برود، عقل، فهم و درک ما و این حواس پنج گانه ما توان دیدن آن شهید را ندارد لذا استتار شده اند و من فکر می کنم یکی از موضوعاتی که خداوند مصلحت دیده، گمنام بودن مسعود است؛ نمی خواهم بگویم بقایی، باقری، همت و کاوه گمنام نیستند. نه، آنها هم گمنام هستند چرا که حق نام و نشان آنها در این دنیا به جا نیامده اما مسعود در میان این گمنام ها از همه گمنام تر است، در میان این غریب ها از همه غریب تر است. او از همه آنها جوان تر بود و حالا هم از همه آنها گمنام تر است»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما