loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یاسر عرفات از مبارزه تا مذاکره

ناشر روایت فتح

نویسنده افسانه وفا

سال نشر : 1383

تعداد صفحات : 130

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

در این کتاب زندگی, مبارزات و تلاش های یاسرعرفات بررسی و ارزیابی شده است. فصل نخست شامل زندگی نامه و جنبه های روان شناسی شخصیت عرفات است. در فصل دوم, تاریخچه سازمان آزادی بخش فلسطین و گروه های وابسته به آن, همچنین سازمان های رقیب بازگو می شود. فصل سوم مروری است بر روند سازش و عملکرد عرفات برای صلح با اسرائیل, از کمپ دیوید اول تا کمپ دیوید دوم.

در پایان نیز سال شمار زندگی یاسر عرفات آمده است که خلاصه آن چنین است: تولد در قاهره از پدر و مادری فلسطینی: 1929؛ دانشجوی مهندسی در قاهره 1948؛ ریاست اتحادیه دانشجویان فلسطین در دانشگاه فواد اول قاهره: 1952؛ شرکت در تاسیس فتح: 1959؛ تشکیل ساف: 1964؛ ریاست ساف: 1969؛ سخنرانی در سازمان ملل در مقام نماینده فلسطینی ها: 1974؛ آغاز اولین انتفاضه: 1987؛ شرکت در مذاکرات مادرید: 1991؛ مذاکرات محرمانه با اسرائیل ؛ دریافت جایزه صلح نوبل: 1994؛ ملاقات با باراک نخست وزیر اسرائیل و کلینتون رئیس جمهور آمریکا در کمپ دیوید: 2000؛ وفات: 2004 ؛کتاب با عکس هایی از شخصیت های سیاسی و نظامی نامبرده همراه است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما