loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اخلاق و رفتارهای جنسی

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده یوسف غلامی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 239

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 4722 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

کتاب «اخلاق و رفتارهای جنسی»، به سه مسئله اساسی میل و رفتار جنسی، عشق، و حجاب می­پردازد و با نگاهی معاصر و رویکردی کاربردی، تحلیلها و راه­حلهایی دینی و روانشناختی درباره آنها ارائه می­دهد.

فصل اول کتاب، از میل جنسی به عنوان «فرمانروای ناخوشنام» نام می­برد و پس از تبیین جایگاه مسائل جنسی، برخی از رویکردهای افراطی و تفریطی در این زمینه را نقد می­کند و فصل دوم، معیارها و تدابیری برای رسیدن به رفتارهای صحیح جنسی ارائه می­دهد. فصلهای سوم تا پنجم، به توصیفی خواندنی از مسئله عشق می­پردازند و از عوامل شکل­گیری و ناکامی در آن سخن می­گویند. در این فصلها، می­توانید نکات خوبی درباره انتظارات و پندارهای نادرست از عشق، تداخل میل جنسی و عشق، رمز دوام عشق و دلایل تیرگی روابط، بیابید.

فصلهای ششم تا هشتم نیز نگاهی زیبا و منطقی به مسئله حجاب و پوشش ارائه داده و از عوارض نگاهها و افکار مسموم و عوامل کم­توجهی به حجاب سخن به میان آورده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فاطمه

سلام
خدا قوت
من به این کتاب برای پایان نامه م احتیاج دارم
برام میفرستین؟

15 مرداد 1396

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما