loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور اختراعات و اکتشافات تاریخ ساز

تاریخ علم از اختراع چرخ تا فیزیک کوانتوم

ناشر سایان

نویسنده رابرت وینستون

مترجم الهام شوشتری زاده

ویراستار محمد لوری آبکنار

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 378

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47231 10003022
950,000 902,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دایره المعارف مصور اختراعات و اکتشافات تاریخ ساز؛ به تاریخ علم از اختراع چرخ تا فیزیک کوانتوم می پردازد. این کتاب دایره المعارف نوشته رابرت وینستون است و با ترجمه الهام شوشتری زاده در انتشارات سایان منتشر شده است.

تاریخ درخشان علم هیچ تردیدی بر جای نمی گذارد که زندگی ما از هر زمان دیگری بهتر، سالم تر و رضایت بخش تر خواهد بود. شاید سیاره ی ما با چالش های بزرگی روبرو باشد، اما دلایل کافی وجود دارند که باور کنیم قوه ی اختراع ما از عهده ی بهتر کردن شرایطمان و محافظت از سیاره ای که در آن زندگی می کنیم بهتر برخواهد امد.

حدود یک و نیم میلیون سال پیش، نیاکان ما در دشت‌های آفریقا با تراشیدن سنگ‌های تیشه‌هایی زمخت ساختند. آزمون و خطا-نخستین تلاش علمی-به ظهور ابزارهایی انجامید که شبه انسان‌ها زمین را بکنند و بالاخره شکار کنند و پوست حیوان‌هایی را پیدا می‌کردند برای تهیه پوشاک بکنند...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما