loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهارت های طلبگی - جلد بیست و یکم: راز بندگی، اقتباسی نو از اسرار الصلوه آیت الله میرزا جواد ملکی تبریزی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47249 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

عناوین مجموعه مهارت های طلبگی در یک طبقه بندی به مسایل فردی، خانوادگی و اجتماعی تقسیم شده است و در طبقه بندی ثانوی، ذیل موضوعات فردی، به مباحث علمی، اخلاقی و تبلیغی پرداخته می شود. "راز بندگی"دفتری از فصل اخلاقی این مجموعه است.

کتاب یادشده، اقتباسی نو از اسرار نماز آیت الله میرزا جواد ملکی تبریزی بوده که در دو فصل با عنوان طهارت و نماز به زیور طبع آراسته شده است.

لقاء و دیدار خداوند امری ممکن، مطلوب و دوست داشتنی است؛ البته راهی است طولانی که مرکبی راهوار می طلبد. این مرکب راهوار و بُراق اهل دل برای رسیدن به مقامات معنوی و حضور در پیشگاه خداوند، چیزی جز نماز نیست. نماز مراتبی دارد و هر مرتبه از آن اثری متناسب با آن مرحله: از جلوگیری از فحشا و منکر ظاهری تا کشف تام حقایق برای واصلان قرب الهی. یکی از عارفان معاصر به بیان این رمز و رازها پرداخته که کتاب حاضر، ترجمه روان و فشرده از آن اثر است.

نماز رمز و راز و درس ها و عبرت هایی دارد که جز با شناختن آنها، اثر مطلوب نمی بخشد. در آیات قرآن و در روایات فراوان، به اسرار معنوی نماز و حرکات و اعمال آن اشاره شده است. علمای وارسته اسلام نیز از دیرباز، برای تبیین و تشریح این اسرار و گشودن رازها و پرده برداشتن از چهره باطنی نماز، کتاب های مختلفی در سطوح گوناگون تألیف کرده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما