loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تویی که نمی شناختمت: خاطراتی از زندگی شهید حاج صادق عبدالله زاده

ستارگان اصناف و بازار

ناشر فاتحان

نویسنده مهدی خدادادی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 128

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این اثر حاوی مصاحبه هایی است که در مدت یک ماه در سال 1393 توسط نویسنده و و با کمک و مساعدت فرزند شهید جمع آوری شده تا خواننده بتواند با استفاده از این کتاب که حاصل یادداشت های روزانه نویسنده است با شخصیت این بزرگوار آشنا شود.

یک جوان می خواست ازدواج کند ولی پولی نداشت، حاجی فقط برای جوان یک شرط گذاشت آن هم این بود که خرید ازدواجش را به حاجی بسپارد. حاج صادق یکی ، دو هفته وقت گذاشت و وسایل مورد نیاز یک زندگی را برای آن جوان و همسرش فراهم کرد و آن دورا با مراسمی ساده راهی خانه ی بخت کرد.
حاج صادق را دیگر در محل کمتر می توانستی ببینی، جنگ شده بود و او مدام در جبهه ها بود. او از جبهه هم حواسش به فقرای محله بود تا خدای نکرده در سرمای زمستان بی نفت نمانند.
شهید دکتر مصطفی چمران: شهید حاج صادق عبدالله زاده دنیایی از صداقت و محبت و صفا و صمیمیت بود که به رزمندگان جان برکف اسلام روح می داد و همچون پروانه ی عاشق به همه ی جبهه ها می رفت و همه مشکلات جنگندگان را حل می کرد و به همه ی سنگر ها سر میزد، به همه دلداری می داد ، هر شهیدی را بر دوش می کشید، هر مجروحی را به بیمارستان می رساند ، هر محتاجی را کمک می کردو...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما