loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وقت قصه من را صدا کن

رمان نوجوان امروز

ناشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نویسنده محمدرضا یوسفی

ویراستار مینو کریم زاده

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47291 10003022
30,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پدربزرگ تازه فوت شده ی سهراب در خواب به او می گوید که باید بزرگ طایفه بشود. مادربزرگِ پدریِ سهراب می خواهد بهزاد پدر سهراب و سهراب را با خودش به کانادا ببرد، ولی چون مادر سهراب راضی به رفتن نمی شود، پدر او را طلاق می دهد. پدربزرگ ثروتش را در وصیت نامه به سهراب بخشیده است، ولی قانوناً فقط یک سوم ثروت به سهراب می رسد.

قهرمان کتاب هایی که سهراب آن ها را خوانده است، هر کدام در ماجرایی به کمک او می آیند. حسنی، گنجشکک، ماه پیشونی، نمکی، نخودی، سیمرغ و اسب کیخسرو هر کدام در مرحله ای با سهراب همسفر می شوند. سهراب تلاش می کند با پدر و مادربزرگش به کانادا نرود، ولی موفق نمی شود تا این که در فرودگاه پدرش بهزاد، قهرمان های کتاب های کودکی اش را می بیند و از بردن سهراب به کانادا منصرف می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما