loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جوانان درباری و آرمان شهر

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47292 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
85,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر به روایت جذاب زندگانی جمعی از درباریان انقلابی و مسلمان می پردازد. موضوعی ناب و متناقض نما که بسیار کم از آن گفته و شنیده ایم.
ماجرای تحولات روحی برخی از وابستگان دربار پهلوی و تلاش ایشان برای انقلاب از درون و زمینه سازی برای تشکیل حکومت اسلامی٬ مهم ترین محور کتاب است.

در این روایت٬ سه شخصیت نقش کلیدی دارند:
۱. بهمن حجت کاشانی٬ فرزند سرهنگ محمود حجت و برادرزاده تیمسار علی حجت کاشانی است که رهبری این خیزش عجیب را بر عهده دارد و سرآخر به دست مأمورین شاه٬ به شهادت می رسد.
۲. علی اسلامی اصل فرزند شاهپور علیرضا پهلوی و نوه رضاشاه پهلوی است. نام واقعی او پاتریک پهلوی بود که از مادری لهستانی تبار به نام کریستین شولوسکی به دنیا آمد. علی با قرار گرفتن در شعاع شخصیت بهمن و متأثر از قیام او٬ نام و مرامش را در کوران همین نهضت دینی تغییر می دهد و داستان های غریبی را رقم می زند.
۳. خانم کاترین عدل٬ دختر پروفسور عدل و همسر بهمن حجت. که او هم غریبانه شهید می شود.

شکل گیری عاشقانه هایی پرجاذبه آن هم در کوران نهضتی مسلحانه برای تشکیل حکومت اسلامی و مشاهده فرایند تحولات روحی برخی از فرزندان دربار پهلوی٬ موضوعی جذاب و خواندنی است که در این کتاب با آن روبرو می شویم.
ویژگی مهم و منحصر به فرد کتاب٬ غنای اسنادی است که هم از اسناد رسمی و هم مصاحبه با شاهدان و بستگان فعالان این قیام را شامل است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما