loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ریختن نور روی شاخه های پایین (زندگی نوشت)

رمان ایران 19

ناشر شهرستان ادب

نویسنده سید اکبر میرجعفری

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 240

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47309 10003022
17,000 15,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سیداکبر میرجعفری در کتاب «ریختن نور روی شاخه های پایین» در قالب داستان های کوتاهی به شرح خاطراتی از زندگی خود پرداخته است. از این رو، داستان های کتاب که بلند ترین آن ها از دو صفحه تجاوز نمی کند، ارتباط تاریخی با هم دارند.

151 خاطره داستان این کتاب در 5 فصل با نام های آبادی، قم، جنگ، پسرم، تهران و مسیح تدوین شده اند. به این ترتیب، ماجرای داستان این کتاب که از فضای روستایی آغاز می شود، در تهران ادامه می یابد.

در خاطره داستانی با نام «زن دیدم!» می خوانیم: «مدت زیادی بود که از مقر لشگر در حوالی اندیمشک خارج نشده بودیم و چشممان به زن و زندگی و خانواده نیفتاده بود. سرانجام یک روز مرخصی شهری گرفتیم و به سمت اندیمشک حرکت کردیم. پنج- شش نفری می شدیم. نزدیکی های اندیمشک که رسیدیم، یکی از بچه ها چشمش افتاد به زنی که با چادر عربی کنار جاده ایستاده بود. مثل این که موجود غریبی دیده باشد، همین طور که با دستش او را نشان می داد، ناگهان حیرت زده فریاد زد: بچه ها! زن، زن دیدم!»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما