loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نشانه های صبح

داستان ما

ناشر شهرستان ادب

نویسنده ابراهیم حسن بیگی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 188

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47310 10003022
32,000 28,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رمان «نشانه های صبح» از ابراهیم حسن بیگی بعداز ۲۰ سال به چاپ دوم رسیده و توسط انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسیده است. این کتاب داستان درگیری های شهر کاوه در سال ۵۸ است.
ابراهیم حسن بیگی از نویسندگان داستان های دفاع مقدس است. او در سال های جنگ مدتی به عنوان رایزن فرهنگی ایران در عشق آبادِ ترکمنستان به سر برد و در اوایل ۱۳۷۸ که «انجمن قلم ایران» اعلام موجودیّت کرد، وی یکی از اعضای هیأت مؤسّسِ آن بود.

بیابانی است لم یزرع، خشک و بی آب و پرسراب. دوربین فیلم برداری را تنگ در آغوش گرفته ام. مهاجمان هر لحظه نزدیک تر می شوند؛ چهره هاشان همه خشمگین و پرکینه. چشم ها به خون نشسته است. من اما بر خلاف همیشه سری نترس دارم و دلی آرام. دوربین را چون سلاحی آماده ی شلیک مقابلم می گیرم. انگشت بر دکمه ی دوربین می فشارم. بعد آن را مقابل صورتم می گیرم. از دریچه ی دوربین به آن ها نگاه می کنم که با سرعت به عقب می روند. انگار سر می خورند. چشم از دریچه ی دوربین بر می دارم؛ دوباره می آیند جلو. با همان سرعتی که به عقب رفته بودند، پیش می آیند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما