loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفر به شهریور

4 (2)

ناشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نویسنده هادی خورشاهیان

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 100

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

رمان «سفر به شهریور» یکی از کتاب های پروژه «رمان نوجوان امروز» است که اکثر آثار این پروژه مورد استقبال خوب مخاطبان نوجوان قرار گرفته است.
این کتاب، داستان بلندی است که در بیست و هشت فصل به رشته تحریر درآمده است. به گونه ای که این کتاب داستان نوجوانی را حکایت می کند که به همراه خانواده در تهران زندگی و علاقه بسیاری به فوتبال دارد و داستان از زبان همان نوجوان به عنوان شخصیت اصلی داستان روایت می شود که به همراه برادر کوچکتر خود و چند نفر از دوستانش در قالب یک تیم فوتبال محله به همراه مربی شان که پدر یکی از اعضای تیم و همسایه آنها است، پس از قهرمانی در مسابقات محلات به عنوان جایزه به سفری به مشهد می روند و در طول سفر اتفاقاتی برایشان می افتد که مهمتر از همه می توان به شناختی اشاره کرد که این نوجوانان از آدم هایی که دوران نوجوانی و جوانی خود را در جبهه های جنگ سپری کرده اند، بدست می آورند.
داستان «سفر به شهریور» دارای یک شخصیت اصلی و چند شخصیت فرعی است و این سرشت و سرنوشت شخصیت اصلی داستان است که پیام داستان را به دوش کشیده و پیش می برد. داستان از شخصیت پردازی مناسبی برخوردار است به خصوص شخصیت اصلی داستان به خوبی توانسته است دغدغه ها، آرزوها، غم ها و شادی های یک نوجوان شانزده ساله را نشان دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

طاها علیزاده

عالی 20 است

19 اردیبهشت 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما