loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدخل فلسفه ارزش

ناشر نشر علم

نویسنده محمود خاتمی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 584

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47363 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
425,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب اولین کتاب جامع در حوزه فلسفه ارزش به زبان فارسی است که در آن کلیه مکاتب و نظریه های مهم و اصلی در حوزه فلسفه ارزش در دو بخش مدرن و پست مدرن آمده و در باره آن ها بحث شده است.
لازم به ذکر است که در این کتاب برای اولین بار با نام و آراء فلاسفه ای برمی خوریم که برای اولین بار از نظریه های آن ها در زبان فارسی بحث شده است.

این کتاب به خاطر این که شامل همه مکاتب مدرن و پست مدرن در زمینه فلسفه ارزش است یک کتاب دستی و راهنمای خوب برای استادان، دانشجویان و محققان است.

از مزایای دیگر این کتاب دسته بندی های مفیدی است که بین مکاتب و فلاسفه کرده اند. از مزایای دیگر این کتاب نمودار مکاتب و نیز کتابشناسی آن است.

این کتاب شامل درسگفتارهای فلسفه ارزش است که در سال تحصیلی 1391-1392 در دانشگاه تهران و دانشگاه قم تدریس شده است.

از محمود خاتمی، کتاب های اندیشه های صدرایی، فلسفه ذهن، مدخل فلسفه ی غربی معاصر، گفتارهایی در پدیدارشناسی هنر، نیز در بازار کتاب موجود میباشد.

فهرست:
*بخش اول: امور عامه ارزش
*بخش دوم: مکاتب و آراء فلسفی درباره ارزش
بخش سوم: طبقه بندی ارزش
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما