loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عشق من فرزند من =my love my child: تغذیه قبل از انعقاد نطفه، دوران بارداری تا پایان شیردهی با رویکرد روایی و طب سنتی

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در این کتاب بعد از بررسی و گزینش از کتب معتبر به صورت دسته بندی حدود ۴۰۰ آیه و روایت مورداستفاده قرارگرفته است علاوه بر آن از ۳۰۰ منبع روایی، فقهی، اخلاقی، پزشکی، تغذیه ای، طب سنتی و منابع خارجی در قالب کتاب، مقاله، طرح پژوهشی، پایان نامه و مصاحبه برای تألیف کتاب بهره گیری شده است (لازم به ذکر است در تألیف این کتاب از ۳۰۰۰ مقاله داخلی و خارجی استفاده شده است که در پایان کتاب در قسمت منابع به گزیده ای از آن ها اشاره شده است) و درمجموع از نظرات حدود ۵۰ کارشناس طب سنتی و پزشک علوم تغذیه و مامایی در کتاب استفاده شده است.

این کتاب در ۱۴ فصل و ۶۰ بخش تنظیم شده است که در ابتدای کتاب به اهمیت و برکات داشتن فرزند و در فصل دوم به مزاج شناسی می پردازیم.

مهم ترین مباحث کتاب از فصل سوم به بعد به این صورت است. آداب آمیزش درمان ناباروری، تعیین جنسیت، تغذیه قبل از بارداری تا پایان دوران شیردهی به صورت زیبا و دسته بندی شده بر اساس روایات و طب سنتی توضیح داده می شود.

اما یکی از اهداف ما در نوشتن این کتاب بازگشت به سبک زندگی بر اساس تعالیم انبیاء و اولیای الهی بوده است که این سبک زندگی در روایات اهل البیت(ع) تجلی یافته است و طب اسلامی تشریح کننده این روایات است. و همچنین برای مقابله با حرکت خزنده و خطرناک دشمنان اسلام برای ترویج یک روش غذایی صنعتی، شیمیایی بسیار مخرب و حذف طب اسلامی که باعث بروز سونامی سرطان، بیماری های نقص ژنتیک، افزایش سکته های قلبی و مغزی سقط جنین، افزایش ناباوری های ناشناخته و... در ایران شده است.

بنابراین داشتن یک تغذیه ی صحیح و اسلامی می تواند از بسیاری این بیماری ها پیشگیری کرده و عوارض آن را کاهش دهد خصوصاً در دوران بارداری و شیردهی که از طلایی ترین دوران حیات بشر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما