loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور بدن انسان

ناشر سایان

نویسنده آلیس رابرتز

مترجم مجید بریری

ویراستار محمد لوری آبکنار

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 414

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47385 10003022
2,200,000 2,090,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دایره المعارف مصور بدن انسان، نوشته آلیس رابرتز است و با ترجمه مجید بریری در انتشارات سایان منتشر شده است.
بخش نخست این کتاب، اطلس پیکرشناسی است. بدن انسان مانند پازل پیچیده ای است: اندام ها در کنار هم درون فضاهایی جا گرفته اند، در حالی که رگ ها و عصب ها پیرامون آن ها را فرا می گیرند، شاخه شاخه می شوند و به درون اندام ها راه می یابند.
تصور این که همه این جزئیات چگونه کنار هم جا می گیرند، آسان نیست، اما تصویر گرها می توانند آناتومی پیکر انسان را به شکلی نمایش دهند که در اتاق تشریح ممکن نیست. برای رسیدن به این هدف، استخوان ها، ماهیچه ها، رگ های خونی، عصب ها و اندام های پیکر جداگانه نقاشی می شوند.

از یاد نمی بریم که پیکر انسان مانند تندیسی بی حرکت نیست، بلکه ماشینی پیوسته در جنب و جوش است. کارکرد پیکر انسان موضوع بخش دوم این کتاب است که به فیزیولوژی می پردازد.آناتومی زیبای کتاب دایره المعارف مصور بدن انسان را ببینید و نحوه عملکرد اسکلت، ماهیچه ها و رباط ها را بخوانید. این ویرایش دوم شامل جزئیات بیشتری در مورد مفاصل دست و پا است. کتاب «دایره المعارف مصور بدن انسان» شما را از دوران نوزادی تا پیری می برد و نشان می دهد که بدن ما چگونه رشد می کند و تغییر می کند و چه چیزی ممکن است اشتباه باشد.
این راهنمای تصویری از تصاویر و نمودارهای قابل توجهی برای نگاه کردن به بدن پیچیده و شگفت‌انگیز ما استفاده می‌کند. این در قالبی ساده و با توضیحات ساده نوشته شده است تا بهترین نمای کلی از بسیاری از چیزهایی را که ما را انسان می‌سازند به شما ارائه دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما