loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه ی کباب شده

رمان نوجوان امروز

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47390 10003022
17,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فکرش را بکنید که تازه به یک منزل جدید اسباب کشی کرده اید. هنوز خیلی خوب در خانه ی جدید جا نیفتاده اید که متوجه اتفاق های مشکوکی می شوید. ساکنان قبلی خانه یادشان رفته است که قاب عکس خانوادگی شان را با خودشان ببرند. اتفاق هایی که بعدا رخ می دهند انگار کم کم به ما می فهمانند که مستاجران قبلی خانه حق داشته اند آن قدر با عجله این خانه را ترک کنند که حتی قاب عکس خانوادگی شان را بر دیوار جا بگذارند. ابتدا تقصیرها به گردن باد انداخته می شود، اما بعد معلوم می شود که انگار پای چیز دیگری در میان است: چیزی یا کسی که نمی توان به این راحتی ردپا یا سرنخی از آن به دست آورد.

مانند بسیاری دیگر از کارهای جمشید خانیان، در این اثر هم با یک خانواده همراه می شویم: پدر، مادر و یک دختر نوجوان. پدر اهل ریاضیات است و همه چیز را با اعداد و اشکال هندسی توضیح می دهد؛ مادر هم علاقه مند به موسیقی است. به نظر می رسد که آنا از داشتن چنین خانواده ای خیلی خوشحال است، اما همه چیز به همین سادگی نیست. از همان زمان که آنا برای اولین بار متوجه قاب عکس جا مانده از خانواده ی ساکن قبلی خانه روی دیوار می شود گویی قضایا شکل دیگری به خود می گیرند. نه شمردن پدر و نه صبوری مادر کمکی به حل این ماجرا نمی کنند.

حتی اگر از برخی رازها در زندگی ما پرده برداشته شود، باز هم پرسش های بی پاسخ و مسائل لاینحل زیادی برای فکر کردن وجود خواهد داشت.
یک جعبه پیتزا برای ذوذنقه ی کباب شده را بخوانید تا ببینید که چه طور یک تلنگر کوچک بر زندگی مان می تواند همه چیز را به شکل دیگری درآورد؛ شکلی که تا به حال، در زوایایی پنهان از چشم ما، در مقابل مان، وجود داشته و ما هرگز آن را ندیده بوده ایم!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما