loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سلسله مباحث برنامه سمت خدا: تربیت فرزند

2 (1)

ناشر عطش

نویسنده حبیب الله فرحزاد

ویراستار اکبر اسدی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 246

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47527 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
65,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «تربیت فرزند»، حاصل سلسله مباحث تربیتی حجت الاسلام حبیب ا... فرحزاد در برنامه تلویزیونی «سمت خدا» است که با استقبال وسیع مخاطبان رسانه ملی روبرو شده است.

با توجه به اهمیت فرزندپروری دینی در ساخت آینده جامعه اسلامی، مطالب این کتاب با رویکرد اسلامی بیان شده، و در ضمن ارائه مباحث، از کلی گویی پرهیز شده و با ذکر مصادیق ملموس، جنبه کاربردی آن رعایت شده است. برای مثال وقتی از رفتار با کودکان یا جایگاه دختر و پسر در تربیت دینی سخن به میان می آید، موارد آشکاری ذکر می شود تا ذهن مخاطب به ابعاد مختلف موضوع نزدیکتر شده و آن را در عرصه تربیت فرزند خود قابل اجرا یابد. از این رو باید این کتاب را اثری مناسب برای آنهایی دانست که می خواهند به معیارهای دقیق و عملی تربیت دینی دست پیدا کنند. اختصار مطالب در عین جامعیت که از اقتضائات برنامه های تلویزیونی برای مخاطبان امروزی است نیز در کتاب «تربیت فرزند» رعایت شده تا مخاطب در کوتاه ترین زمان نتیجه مطلوب خود از بحث را کسب کند.

در روزگاری که محصولات فکری و ضدفرهنگی جهان غرب، منشأ اصلی بی خدایی در سراسر عالم، برای تمام سنین در کوتاه ترین زمان ممکن در دسترس است، و حساسیت والدین در تربیت صحیح فرزندان خود به ویژه در خانواده های مذهبی، بروز و ظهور بیشتری یافته است؛ کتاب «تربیت فرزند» می تواند پاسخی مناسب به این دغدغه مادران و پدران عزیز باشد که در فرصت های کوتاه خود در طول روز، با مطالعه مباحث خوب این کتاب به نحو شایسته بهره ببرند و موضوعاتی که در مواجهه با فرزندان به آنها نیاز دارند را بیاموزند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما