loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه فرماندهان 28: او نگاهش را به ارث گذاشت - بر اساس زندگی سرلشگر شهید حسن آب شناسان

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده گلستان جعفریان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 139

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47536 10003022
28,000 26,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«او نگاهش را به ارث گذاشت» یکی از مجلدات نوشته شده از مجموعه «فرماندهان» است که برای گروه سنی نوجوانان به رشته تحریر درآمده است.

شهید حسن آبشناسان در در تاریخ هشتم مهر سال 64 در حالی که فرماندهی لشکر 26 نوهد (نیروی ویژه هوابرد)، فرماندهی قرارگاه حمزه و لشکر 23 نیروهای مخصوص را بر عهده داشت، همزمان با عملیات قادر، که خود طراحی آن را به عهده داشت، در منطقه سرسول بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به شهادت رسید. وقتی خبر شهادتش منتشر شد چهار روز بعد از عاشورا بود.
این خبر از رادیو عراق با شادی و مارش پیروزی پخش شد.
این مرد بزرگ پس از شهادتش میراثی نداشت جز چهار هزار جلد کتاب و انبوهی از یادداشت های عرفانی که از روح زیبای او سخن می گفت.

به پسرش افشین گفته بود:
پسرم، من برای تو پول، ملک و فرش به ارث نگذاشته ام. من در زندگی به دنبال بهتر کردن منزل، وسایل زندگی یا پس انداز پول هایم در بانک نبوده ام. من در زندگی به دنبال ساختن شخصیت خودم بودم. به دنبال شکل گرفتن نگاه و دیدگاهم به دنیا و مسایل جاری در آن، امیدوارم آنچه در من نسبت به دین، اعتقادات و حس بندگی و تسلیم در مقابل پروردگارم محقق شده، برای شما هم توشه ای باشد و چراغ راهی!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما