loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مولفه های مدیریت کارآمد در شرق آسیا: مطالعه موردی کره جنوبی، تایوان و مالزی

ناشر مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران

نویسنده مهدی عوض پور

ویراستار خدیجه صمدی سنگتراشان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 124

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

تاب مولفه های مدیریت کارآمد در شرق آسیا :مطالعه موردی کره جنوبی ،تایوان و مالزی » تالیف مهدی عوض پور در 7 فصل به تعریف مدیریت کارامد و پیشرفت کشورهای شرق آسیا ، چارچوب نظری ، مبانی فرهنگ و اجتماع ، سیستم مدیریتی ، بررسی نقش دولت ، آموزش ، دانش و نو آوری و اقتصاد و صنعت می پردازد.

در این اثر به سبک و سیاق مدیریت کشور های شرق آسیا که در دهه های اخیر مرکز و کانون توسعه و موفقیت های بسیاری در زمینه فعالیت های تجاری و خدمات مالی در بازار بین المللی بوده ،اشاره شده است. مهم ترین زوایا که در این کتاب مورد توجه قرار گرفته ،بهره گیری مناسب این کشورها از منابع انسانی و مادی در چارچوب مزیت های نسبی و رقابت های محلی است که با تمرکز بر صنعت و فنآوری روز جهان پیشرفت های قابل توجه ای را در عرصه های گوناگون اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی در یک بازه نسبتا کوتاه زمانی کسب کرده اند . اما نکته اساسی در این تحولات نقش آفرینی مدیریت کارآمد و تلاش گر است که شکوفایی آن در خصلت های انسانی و مولفه های فرا سرزمینی آنها نهفته است.

همچنین در این اثر به مهم ترین راهبردها و برنامه هایی که کشورهای تایوان ، مالزی و کره جنوبی موفق شدند از طریق مدیریت کارآمد خود از اقتصاد اولیه به اقتصاد تولید محصولات پیشرفته و نیرومند برسند، اشاره شده است. سرمایه گذاری بر روی صنعتی خاص ،تقویت صادرات ، توسعه بنگاه های کوچک و فراهم نمود ن بستر مشارکت مردم در اقتصاد از اصلی ترین این برنامه ها و مولفه ها می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما