loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلیدهای پرورش هوش اخلاقی در کودکان و نوجوانان: هفت نیکخویی اساسی که به کودکان انجام کار درست را می آموزد

ناشر صابرین

نویسنده میشل بریا

مترجم فرناز فرود

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 284

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47605 10003022
112,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده به هفت فضیلت اساسی اشاره می کند که پایه های اخلاقیات و انسانیت هستند و عبارتند از همدلی, وجدان, خویشتن داری, احترام به دیگران, مهربانی, بردباری و انصاف او نقش خانواده را در پرورش فرزندان بر اساس این فضایل بسیار مهم می داند و معتقد است اولین الگوی کودکان, والدین هستند.

دکتر میشل بربا کارشناس امور تربیتی است که سالها تجربه کار با دانش آموزان معمولی, کودکان با ناتواناییهای یادگیری, کودکان با ناتواناییهای جسمی, رفتاری و عاطفی و کودکان تیز هوش را دارد. او مربی و مشاور مشهور بین المللی است و طی بیست سال برای بیش از نیم میلیون والد و آموزگار کارگاهایش رادر سراسر جهان و به منظور بهبود شخصیت, عزت نفس, موفقیت و ارتقای رفتارهای کودکان تشکیل می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما