loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدرنیته از نگاه دین

ناشر دانش و اندیشه معاصر

نویسنده محمدتقی سهرابی فر

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 456

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47688 10003022
135,000 121,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب با عنوان مدرنیته از نگاه دین به منظور تبییـن و تنسیـق عقایـد اسـلامی بـه زبان زمـان و پاسخ گویی به شبهات القایی در قلمرو عقاید اسلامی و نقد دیدگاه های معارض، تلاش دارد تا مؤلفه های مدرنیته را در چهار حوزه جهان، انسان، معرفت و دین استقصا نموده و تبیین نماید و آنگاه این مؤلفه ها را در مقابل آموزه های دین نشانده و مورد واکاوی قرار دهد.

در این کتاب اگرچه نقدهای مستقیم و برون دینی بر ای مؤلفه ها صورت گرفته، لکن مؤلف با ترسیم دو اندیشه و نشان دادن تفوق اندیشه دینی، انتخاب مسیر صحیح را به خود مخاطب واگذار می کند. در کنار نشان دادن تضارب آرا میان دو اندیشه، نویسنده سعی می کند برخی آسیب های موجود در اندیشه دینی را به اندیشمندان متدین گوشزد نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما