loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مثل کبوتر مثل قو: باغچه اول

ناشر معروف

شاعر سید محمد مهاجرانی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 24

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در زمینه مسایل دینی آنچه بر هر مسلمانی واجب است بداند احکام دین است. بایدها و نبایدهایی که خداوند برای زندگی بشر ترسیم کرده و دانستن و عمل به آنها زندگی سعادتمند را به دنبال دارد. در این زمینه کتابی برای کودک ندیده بودم. هنگامی که شنیدم مجموعه ای برای آموزش احکام به بچه ها چاپ شده بسیار خوشحال شدم. با مراجعه به ناشر مجموعه را تهیه کردم اما متاسفانه همه جلدها موجود نبود. و در کتابفروشیها نیز آنها را ندیده ام. با خواندن شعرهای کتاب خوشحالیم چند برابر شد، چون شعرها بسیار ساده و روان و با کلمات کودکانه و در عین حال بزرگوارانه سروده شده اند. با داستانهای کوتاه احکام دینی به کودک آموزش داده میشوند و با نهادینه شدن احکام در ذهن و جان کودک مشکلات ندانستن احکام و سختی آموختن و به کار بستن آنها هنگام رسیدن به سن تکلیف پیش نخواهد آمد.
جلد اول مجموعه به مفاهیم اولیه احکام؛ واجب، حرام، مستحب، مکروه و مباح می­پردازد.

"معنی مستحب چیه؟
خبر داری چه کاریه؟
«کاری که انجام دادنش
خیلی مفید و عالیه»

مثل زیارت و دعا
خواندن قرآن خدا
پوشیدن رخت سپید
شستن دست پیش از غذا"

"در باغ آسمان چهارده باغچه­ی زیبا می­بینید. در هر باغچه ده گل روییده است. هر گل یک نکته­ی جالب از احکام زیبای اسلام است که با زبانی ساده و شعری شیرین برای شما عزیزان سروده شده است
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما